7.12.06

Lisey's Story

Kot dolgoletni fan, sem seveda moral prebrati novega Stephena Kinga z naslovom Lisey's Story. Potem ko sem s prijateljem Štefanom preživel vse od napadov mrtvih hišnih ljubljenčkov, pobesnelih psov, telepatskih zombijev, smrtonosne in ultra nalezljive gripe pa do pustolovščin revolveraša Rolanda, me je njegova zadnja stvaritev razočarala. Bolje rečeno precej razočarala. Zgodba je razvlečena in majava na vseh koncih in krajih. In tisto neskončno spominjanje! Če ste prebrali, veste o čem govorim.

Dobo, razumem, da se je hotel ženi Tabithi nekako zahvaliti za vse kar je z njim preživela, ampak tale poklon se mu po mojem mnenju ni najbolje posrečil. Mogoče sem pa Kinga prerasel? Eh, dvomim. Roman Hearts in Atlantis me je še dobrega pol leta nazaj pošteno navdušil. Druga možnost - mogoče pa Kingu zmanjkuje idej. Hm...