16.11.06

A Song of Ice and Fire

Tako. Prebral sem še zadnjo od obstoječih knjig v seriji A Song of Ice and Fire. Začel sem nekje maja, ko mi je kolega res toplo priporočil tole serijo. Prva knjiga v seriji, A Game of Thrones, me je takoj prepričala, bolje rečeno, zasvojila.

Zgodovinsko dobro podprt stil pisanja, svet v katerem ni absolutno dobrih ali absolutno slabih likov (čeprav tudi po štirih knjigah še vedno absolutno sovražim Cersei) in ravno pravšnja mera fantazije (ne domišljije!), da vse skupaj ni podobno pravljici, ampak bolj srednjeveškemu epu. Aja, in pohvale pisatelju Georgu R. R. Martinu, ker nihče od glavnih likov ni nedotakljiv. Že v prvi knjigi doživi bralec konkretno presenečenju, ko mu meni nič, tebi nič ubijejo enega glavnih protagonistov. Več pa ne bi pisal, ker nočem kvariti užitka morebitnim novim odvisnikom.

Zdaj pa se pridružujem ostalim džankijem, ki čakajo na novo dozo. Baje bo A Dance with Dragons izšel kmalu. Držim pesti.