12.11.06

Fosil


Res, počutim se kot kak fosil. Ne zato, ker nisem imel pojma, da imajo srednješolski razredi po novem svoje spletne strani, ampak ker mi ni padlo na pamet, da bi jih lahko imeli. Seveda, saj oblikovanje ene spodobne strani ni več nikakršen kunšt...

Ravno sem nekaj brskal po si.blogs (ja, zadnje čase imam preveč časa in ga uporabljam zelo koristno!) in opazil blog 4.C GCC. Ker imam brata na GCC (Gimnazija Celje Center za nepoučene), me je seveda takoj zgrabila radovednost. In potem sem ugotovil, da 4.C ni edini. Na spletni strani GCC so še povezave do spletnih strani drugih razredov. Vau! V mojih časih smo izdelovali pa časopise. Na papir! Pa sem bil jaz glavni frajer, ker sem znal zadevo stipkat in postavit v urejevalniku besedil.

Seveda sem moral takoj pogledat še na spletno stran moje gimnazije. Tam žal ni nobenih povezav, ki bi kazale na samostojno spletno dejavnost dijakov. So pa zato urejanje samega portala prevzeli dijaki. Čestitke. Samo lestvica je pa malce čudna... Mile Kitić na prvem mestu!?