3.12.06

Kitajski fast food

No, končno smo tudi v Ljubljani dobili pravo kitajsko restavracijo. Saj ne, da jih ne bi imeli že kakšen ducat. Priznam, nekatere med njimi so tudi prav dobre.

Pravo jo imenujem predvsem zato, ker gre za prvo tako kot sem jih navajen iz tujine. Kitajske restavracije v tujini so pač večinoma skromna zadeva s poceni hrano, ki je hitro pripravljena. Ergo fast food.

Iz meni neznanega razloga je kitajska kuhinja v Sloveniji dolgo časa veljala za precej nobel zadevo. Ampak tale kitajski fast food je pa menda prva prava low budget kitajska restavracija v Sloveniji. Najdete jo nasproti glavne avtobusne postaje v Ljubljani. Torej na Trgu OF. Ne morete zgrešiti. Levo od Maistrovega kipa (a se je za to boril!?).

Zaenkrat preizkušene jedi: pečeni rezanci z rakci, pečeni tajski rezanci in solata iz kalčkov. Vse troje precej dobro za malenkot več kot 2000 SIT.

4 Comments:

Anonymous Anonimni pravi...

Sej ne vem a je to velik al ne. Sem pa nazadnje kitajski fast food jedel v Londonu in se spomnim samo to, da je bil res odličen. Očitno sem res že sit pic. :)

9:44 pop.  
Blogger M pravi...

No, sej jaz tud ne hodim preveč v kitajske restavracije... Raje take zadeve pripravljam doma. Ampak se mi zdi, da so cene sicer relativno zasoljene...

10:51 pop.  
Anonymous Anonimni pravi...

Mmmm... se spomnm, da smo si mi na Dunaju parkrat privoščili kitajski fast food. Dostava do sobe. Za ene 7 evrov se mi zdi.
Še Vesolca prepričam, da pizza res ni edina hrana na svetu.

11:04 dop.  
Blogger M pravi...

Težka bo! Bom preveril, če imajo Pepsi. :)

12:00 pop.  

Objavite komentar

<< Home