30.11.06

Kako si sesuješ LAN?

***Vnaprej se opravičujem za morebitno nerazumljivost spodnjega teksta.***

Zadnjič sem se z avtobusom peljal v Kranj. Ker je zjutraj na Celovški gneča in sem imel ravno v naročju laptop, me je prijelo, da bi malo pogledal koliko omrežij je v zraku.

Noro. Kjerkoli sem poskusil, jih je bilo najmanj šest. In vsakič vsaj eno od teh omrežij ni bilo zaščiteno. Super. Gremo malo zastonj surfat... Firewall je itak vklopljen, protivirusni program imam, pa itak bom samo malo surfal. Saj nočem nikomur vdirat v računalnik. Potem pa...

Pridem domov. Se povežem v domače omrežje in hočem nekaj pobrskat po ta velikem računalniku. Ne gre. Network path not found. Halo!? Ampak v omrežju se računalnika vidita. Malo brskam po nastavitvah in vse je videt OK. Tudi medsebojno pinganje je OK.

Malo poguglam in najdem seveda cel kup rešitev. Ampak nobena ni prava. Edino kar mi uspe izvedet je, da se včasih pri gostovanju avtomatsko spremenijo nastavitve za povezovanje v LAN. Guglam še malo bolj, najdem možne spremembe v registryju. Brskam po možnih spremembah registryja. Nič, nada, zip. Obupam.

Še dobro, da imam na obeh instaliran Remote Administrator. Bom pač datoteke med njima prenašal s programom. Ni sicer tako elegantno kot normalen LAN, ampak dela. Poleg tega se mi ne da celega dne zabiti s tem.

Vedno resneje razmišljam o tem, da bi za potrebe prenosnika začel uporabljat Ubuntu. Mogoče se bosta pa računalnika lažje sporazumela prek Sambe?