28.4.08

Tu negde blizu

Z boljšo polovico sva nedeljo izkoristila za manjši kolesarski izlet po Ljubljani. Na poti nazaj proti centru, sva namesto po Celovški, zavila v male uličice, ki potekajo bolj ali manj vzporedno. In ugotavljala, da so nekatere hiše v soseski ultra hude in imajo strašansko simpatične vrtove. Potem pa sva malce pred pivovarno vendarle zavila proti Celovški.

Moj nos je takoj zaznal, da je v bližini žar. Seveda, gostilna Keršič! Sicer do včeraj še nikoli nisem jedel pri njih, sem se pa že neštetokrat peljal mimo. Pa sva stopila k njim na dvorišče. In doživela popoln odklop.

Komentar moje boljše polovice: "Kratek izlet je bil, da sva prišla 1500 kilometrov južneje."

Mogoče ni bilo čisto 1500 kilometrov, vsekakor pa sva se počutila, kot bi bila v pristni restavraciji z žarom, nekje sredi Balkana. Urejenost dvorišča me je še najbolj spomnila na Skopje, uradni jezik pa je bil ta dan srbski. Šele po približno pol ure se mi je posvetilo, da je za nekatere vendar velika noč. Nič čudnega, da sva komaj dobila mizo.

Pa ocena restavracije? Imajo spodobno pleskavico, dobre lepinje in odličen kajmak. Šopska solata je bila sicer dobra, ampak malček preveč okisana in naoljena. Cene spodobne, izkušnja pa "priceless".