24.7.07

Novi igrački

Današnja nova igračka je Sony Ericsson W880i. Nekako sem spregledal, da nima FM sprejemnika, sicer pa je super simpatičen.

Nova igračka pa je sicer tudi Lenovo 3000 N100, ki ga uspešno mrcvarim že en teden. Trenutno ima 4 particije, eno za Windowse, drugo za malo mešano skupino fajlov povezanih z delom in zabavo in dve za Ubuntu (ext3 + swap).

Končno sem se torej opogumil narediti konkretno Ubuntu inštalacijo. In sem impresioniran. Vse je delalo takoj, brez nalaganja dodatnih driverjev. No, treba je bilo dvakrat klikniti, da sem dobil podporo za grafično kartico. Še največ težav sem imel z določanjem prave particije za instalacijo. Pa tudi tu je šlo po nekaj klikih brez težav.

Sicer sem imel že nekaj izkušenj s kvazi instalacijo Ubuntuja, ampak tole je nekaj popolnoma drugega. Po celodnevni neuporabi Oken ne pogrešam popolnoma ničesa.

Še zabavna podrobnost - Ubuntu se z našo službeno mrežo razume dosti bolje kot Okna, čeprav gre za MS Network. Go figure, bi rekli angleško govoreči.