19.6.07

Clio je zakon

Ne morem verjet, ampak do zgornje ugotovitve sem prišel šele v zadnjih dneh. Po tem, ko sem lastnik že drugega Cliota oz. si Cliote lastim že dobrih pet let!

Tri tedne nazaj se je Boljša polovica zapletla v kar konkretno prometno nesrečo. Fizičnih poškodb k sreči ni utrpela (je trpela psiha), je pa zato konkretne poškodbe fasal pleh. Z malo sreče in zvez mi je uspelo izbrskat servis, ki mi je bil pripravljen takoj ponuditi nadomestni avto - dobrih 15 let staro Mazdo 323.

Prepričan sem, da je bila tista Mazda v letu izdelave (1991) odličen avto. No, danes pa ji do odličnosti manjkajo med drugim:
- klima
- centralno zaklepanje
- električni pomik stekel
- ABS
- servo volan.

Hkrati sem se zavedel tudi izjemnega pomena dobrega avtoradia. Mazdin ima sicer manjšo zgodovinsko vrednost, saj je sposoben predvajanja kaset.

Cliota imam zdaj nazaj in ja, Clio je zakon.

1 Comments:

Blogger Unknown pravi...

jst tud pravim, da je clio zakon! :))

7:36 pop.  

Objavite komentar

<< Home