8.7.07

VMware igračkanje

Dober teden se že veselo igračkam z laptopom. Natančneje - igračkam se s postavljanjem virtualnih okolij z različnimi operacijskimi sistemi. Slišati je še kar učeno, čeprav se bodo pravi računalničarji samo namrdnili.

Jaz sem pa preživel obilo zabavnih uric. Ugotovil sem, da je recimo Damn Small Linux ideja, ki je na papirju slišati fantastično, v resnici je pa precej komplicirana žival.

Ugotovil sem, da se da z malo truda uporabljati Mac OS X tudi na mojem laptopu, ampak je v virtualnem okolju zadeva absolutno prepočasna celo za surfanje. Aja in ugotovil sem, da v Safariju ne dela Gmailov Chat! (Bojda je zato krivo programiranje pri Googlu, ampak hej če zadeva deluje v Internet Explorerju, Firefoxu in Operi, zakaj bi bil potem Google kriv, da ne dela v Safariju!?)

In na koncu koncev sem ugotovil, da je Ubuntu res fina zadeva. Še kak teden ga bom imel na testiranju, potem pa lahko Polkna pobrišem z diska. (Em... Samo prej bi še preveril, če Call of Duty: United Offensive normalno dela z Vinom!)

Če bi se rad igračkal tudi ti, mladi bralec, priporočam Vmware Server skupaj s kakšnim že pripravljenim virtualnim odjemnikom iz Tržnice virtualnih aplikacij.