20.2.07

TV avantura

Privoščil sem si izjemno avanturo. Televizijski večer s TVS1. Od Piramide pa do konca Odmevov.

Začetek je bil kar obetaven. Celo zabaven. Imitatorji so se zelo izkazali v vlogi Drnovška, Jankoviča in Blagnetove. Malo manj se je izkazala Erika. Po vsem tem času bi jo pa že lahko kaj naučili o tem kako se obnašaš pred kamero. (No, če bolje pomislim, morda pa tudi ne. Če jim v vseh letih ni uspelo narediti Maria manj lesenega, potem se Erika še kar dobro drži.)

Potem dokumentarec o tunelu v Sarajevu. Nič pretresljivo novega, posebej za tiste, ki smo mesto po vojni že obiskali.

Potem pa Odmevi. Naenkrat sem se spomnil zakaj ne gledam več naših informativnih oddaj. Hanžkovi sogovorniki so iz oddaje naredili totalen kurnik. Še posebej Peče, ki bi mu moral nekdo že enkrat povedat, da ni kul, če vsak govor začneš z isto frazo. Včasih so se mi klovni iz SNS zdeli vsaj zabavni. Sem odrasel jaz, se je izpel njihov humor ali so res postali še bolj bedni!? Skratka grrrr.... Da o tisti Barbiki iz NSi ne govorimo. Vsaj kak stavek več bi jo pa že lahko naučili!

Sem pa vsaj uspešno ozdravljen skušnjave po gledanju Odmevov. Za nekaj mesecev.