4.2.07

Pogrešane niso našli...

...tako so zapisali na 24ur. Jaz pa iz prve roke dodajam tole.

PRS je ponovno aktiviral svoje vrste. Tokrat smo iskali pogrešano Metko Alič, ki je izginila neznano kam 26. decembra. Menda se je izgubila na poti v psihiatrično bolnišnico Polje. Ker je zraven Ljubljanica, so svojci predvidevali, da bi pri iskanju lahko kaj pomagali tudi potapljači.

In smo šli v akcijo. Naša skupina je dobila območje malo pod fužinskim mostom. Najprej preiskali otoček, kjer razen ene ogromne nutrije ni bilo nič posebnega. Potem pa pod vodo. Temperatura vode po podatkih iz mojega Gekkota 7 stopinj Celzija, vidljivost kak meter in pol in seveda močan tok. Krasne razmere za iskanje. Najprej smo prečesali en del, potem smo skušali Petru z vrvjo spuščeno z mostu pomagati, da bi šel še v srednji del, kjer je tok najmočnejši. Ker sva s Katjo vzela vrv in šla na most, so me totalno razjezili na mostu zbrani firbci, ki so ves čas pametovali kako moramo to in ono. Seveda nikomur ne pade na pamet, da bi se ponudil za kakšno pomoč ali malo umaknil, če je na poti. Grrr...

Ostalo pa itak veste iz poročil. Pogrešane nismo našli. Čez par dni bodo poskusili še na delu, ki ga danes nismo mogli preiskati.

2 Comments:

Anonymous Anonimni pravi...

Vau. Popolnoma si me impresioniral. Pa še blog pišeš. Pri tej novici sem se spraševala...pa kaj je s temi ljudmi v Sloveniji zadnja dva tedna, da toliko izginjajo!

11:02 dop.  
Blogger M pravi...

Hvala, hvala... Po mojem ljudje izginjajo ravno toliko kot prej. Ampak naenkrat so zanimivi za medije.

11:20 dop.  

Objavite komentar

<< Home