27.12.06

Šola rocka

Na kratko sem šel pogledat Siddhartino žaganje na Prešernovem trgu. Delo, mraz in osebni razlogi so bili krivi, da sem ostal samo par minut, toliko da sem slišal eno od predskupin (Tide, če se ne motim). Z vsem ozvočenjem, osvetljavo in projekcijami je bila zadeva videti kar pošteno, čeprav je bil oder kar prevelik za trenutno stanje Prešerca (smreka, štanti) in je bilo posledično cel kup ljudi še na Tromostovju, pa gor proti Wolfovi in Čopovi. Vsekakor sem bil pa navdušen, da se je zbrala tolikšna množica, sploh mularije. Še je upanje za to državo, vsaj kar se rock glasbe tiče.

Mi starci pa itak sam še na denar mislimo. :)

2 Comments:

Anonymous Anonimni pravi...

naj samo povem da je bilo na Siddharti res super!!! Tomi je ene 2krat zafrknu besedilo, ampak je blo res supr! =D Sej bo na TV tudi posnetek koncerta, vendar ne vem kdaj ;)

9:44 dop.  
Blogger M pravi...

Hvala za poročilo. Saj pravim, z veseljem bi ostal še dlje, pa je bilo toliko razlogov proti. :(

12:06 pop.  

Objavite komentar

<< Home