27.12.06

Hogfather

Med prebrane lahko uvrstim še eno knjigo, Terryja Pratchetta in njegovega Hogfatherja. Za neuke naj povem, da je na Pratchettovem fantazijskem planetu Discworldu (ki je ogledalo svetov), Hogfather v bistvu Božiček. Ravno pravšnje branje za tale letni čas torej. Kot vedno se je mojster komične fantazijske literature zelo izkazal. Glavne vloge tokrat prevzamejo Smrt, Susan, nepogrešljivi čarovniki in pa psihopatski poklicni morilec (recimom, da je to primeren prevod za assassin?) Teatime (njegovo ime se izgovarja lepo po slovensko - Te-a-ti-me, ne kot teatime, ker vas v tem primeru lahko doleti hitra smrt!).

V drugem razredu smo v poročilu za domače branje (pri tovaršici Hus, ki sem ji na smrt zameril, da mi ni verjela, da sem prebral Pod svobodnim soncem!) izpisovali lepe misli. Tule sta dve lepših misli knjige

The universe clearly operates for the benefit of humanity. This can be readily seen from the convenient way the sun comes up in the morning, when people are ready to start the day.
ali pa
Real stupidity beats artificial intelligence every time.
Za ostalih približno 2371 pa preberite knjigo.

2 Comments:

Anonymous Anonimni pravi...

hehe jaz sem to brala že lani poleti (zlo primeren letni čas, ja^^).

btw, veš, da obstaja film Hogfather? (dva pzp). Priporočam zelozelo.

8:07 pop.  
Blogger M pravi...

Sem zasledil na mn3njalniku, ja. Je v planu tudi dolpoteg.

9:47 pop.  

Objavite komentar

<< Home