13.2.07

David, Victoria in Ali G


Ne vem kdaj sem se nazadnje tako narežal kakšnemu intervjuju. Prvi dve vprašanji sta klasični - kje sta se spoznala, David, si bil že prej navdušen nad Spice Girls, potem pa šok: si že prej kdaj videl kakšno Victorijino sliko in si ga vrgel na roko...

Ampak saj to sta morala pričakovati. Če greš na intervju z Ali Gjem, potem pač ne moreš pričakovati, da jo boš odnesel kako drugače. Ali G je kul ravno zato, ker lahko vpraša vse tisto, česar si noben normalen novinar / voditelj ne bi upal. Britanci so gotovo uživali v temle, tudi jaz sem. Zraven pride namreč še faktor škodoželjnosti. Češ he, he, prav jima je prasca bogata zvezdniška.

Me je pa pričujoči intervju spet napeljal na razmišljanje o slovenski (em..., ne najdem besede) estradi, smetani(?), skratka naših zvezdnikih. In sem razmišljal, da bi težko katerikoli od naših glasbenih sirot privoščil kaj takega. Mogoče Janu Plestenjaku ali pa Saški Lendero, ki je vedno videti vsa fina. Pa Heleni Blagne. Ne predstavljam si pa, kako nek komik secira Alyo ali bognedaj Piko Božič.

Pravzaprav se mi zdi, da Hribar v HriBaru počne nekaj podobnega. Ampak tisti intervjuji so za moj okus bolj mučni kot zabavni. Kdo pa so pravzaprav slovenski zvezdniki, ki jim res lahko zavidamo? Spet mi pade na pamet Jan. Denarja ima dovolj (ne zaradi glasbe, ampak pustimo to), ženske se lepijo nanj, njegovi komadi so pa non-stop na radiu. Večini drugih 'zvezdnikov' pač manjka denar, da bi jih lahko jemal kot prave zvezde.