26.3.07

Zadoščenje / privoščljivost

Danes sem v gneči pred Celovško (med vračanjem iz Kranja ob 8:15 zjutraj) doživel krasen trenutek privoščljive zadoščenosti. Je bila škodoželjnost? Kaj pa vem...

Vedno gledam vse tiste voznike, ki veselo zavijajo nekam desno z glavne ceste in se potem štulijo nazaj na Celovško, misleč koliko časa so prihranili. Danes sem v koloni v vzvratnem ogledalu opazil jako všečno gospodično v Golfu. Tudi ona je podlegla skušnjavi in se zapeljala na stranske ceste tam na desno.

Čez nekaj sto metrov sem Golfa in njo ponovno ugledal na stranski cesti ob Celovški (pojma nimam kako se ji reče, tista pred obračališčem LPP). No, lahko povem, da se je na Celovško uvrstila vsaj eno zeleno luč za mano.

Vem da je grdo, ampak se mi je zdelo prav fino.

3 Comments:

Blogger Unknown pravi...

Čeprav ... sam se zelo rad okoristim s tistim zavijanjem na desno, čez Stanežiče. Vendar se splača samo, ko je gužva do vrha "klanca" pred Lj - skratka tam kjer se zavije na desno. Preverjeno pridobiš 10-15 minut. :))

3:03 pop.  
Blogger Unknown pravi...

aja, pa še to je - vsaj premika se hehe

3:05 pop.  
Anonymous Anonimni pravi...

Jaz živim v Stanežičah. O vesoljcih z Gorenjske, ki v starih kripah drvijo čez vas si mislim le vse najlepše. In upam, da ne bodo povozili ne mene ne katerega od mojih otrok... Najlepše pa je, ko je poledica, takrat vesoljci pristajajo v grabnih in se jezijo sami nad sabo ... Tega ne razumem?

Kako se pa vi počutite, če vem nekdo zapelje na dvorišče? Jaz to prenešam vsak dan. Le zakaj?

10:05 dop.  

Objavite komentar

<< Home